Gårdagen

Hejsan allesammans! 
 
Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vad som hände igår. Dagen började som vanligt, eller inte helt vanligt faktiskt. Jag var tvungen att gå upp klockan sex eftersom att jag började klockan åtta :(. Direkt på morgonen så hade jag min engelska presentation om Eily Brontë, jag tror faktiskt att det gick bra, dock var jag täppt i näsen under typ hela talet. Men jaja, spelar inte så stor roll!
 
Jag hade fler lektioner under dagen, svenska, fysik, idrott och samhällskunskap. 
 
 
Jag slutade skolan klockan fem, pappa hämtade mig så jag slapp att gå eller ta bussen. När jag kom hem så lagade jag mat till hela familjen, det blev lax med ris. Det blev faktiskt väldigt gott, ni hittar receptet här.
 
 
På kvällen anmälde jag mig till en besökshelg till Luleå universitet. Det ska faktiskt bli väldigt roligt om jag får åka dit. Jag har ju nämligen länge funderat på att bli civilingenjör! Jag återkommer med uppdatering om det senare. 
Dagen avslutades med lite läsning i min bok!
 
Ha det bäst!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

melaslife.blogg.se

Jag är en tjej som går andra året på gymnasiet i Borås. jag skriver om mitt liv och annat.

RSS 2.0