Mattemys med te och filt?

Hallå allesammans! 
 
Jag är hemma från skolan idag igen och just nu sitter jag och pluggar matte. Det går inte jätte bra eftersom att jag är sjuk... Allt detta (matten) känns så himla onödig. Matte är inte onödigt, det är bara det att jag pluggar inför ett prov som jag redan har haft!? Helt stört eller hur? Vi bytte mattelärare efter sommaren och jag ligger ett kapitel före alla andra vilket betyder att jag redan har gjort provet till det kapitlet som alla andra i klassen ska ha prov på om två veckor. Det kankse låter lite rörigt men i alla fall så har jag redan gjort provet till kapitel 3! Jag orkar inte göra det igen, jag har fokuserat så mycket på kapitel 4 att jag inte ens kommer ihåg vad kapitel 3 handlar om, eller det gör jag väll men ändå... Jag ska alltså göra provet igen för att vi har en ny matte lärare. Så nu måste väll jag fortsätta med att plugga inför provet... 
 
Ha det bäst!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

melaslife.blogg.se

Jag är en tjej som går andra året på gymnasiet i Borås. jag skriver om mitt liv och annat.

RSS 2.0