Nya tider

Hej allesammans!

Idag har jag varit hemma största delen av dagen för att jag är sjuk... Det känns som att typ alla är sjuka nu, i alla fall i min omgivning. Det var ett tag sedan jag skrev någonting på bloggen. Men what ever, jag är tillbaka nu i alla fall. Det har ganska mycket sen förra gången. Vänner har kommit och gått, mest kommit dock eftersom att jag har börjat gymnasiet och allt är mycket bättre än vad det var på högstadiet, jag hade inga riktiga vänner där.
Jag har pluggat en del idag också, jag ska nämligen hålla ett tal om Emily Brontë på torsdag. Kanske inte det roligaste ämnet eftersom att jag inte ens visste vem det var innan tisdag förra veckan. Men jag känner ändå att jag är redo bara min röst blir bättre.

Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

melaslife.blogg.se

Jag är en tjej som går andra året på gymnasiet i Borås. jag skriver om mitt liv och annat.

RSS 2.0