Övningskörning

Hejsan allesammans!

 
Nu har jag precis kommit hem efter att jag har övningskört med pappa! Det gick bra, faktiskt det bästa någonsin, så det är jätteroligt! Jag fyller år i december så det är faktiskt mer än ett år kvar tills jag ska ta mitt körkort, vill gärna ta det så fort som möjligt. 
 
 
Senare idag ska jag och min lillebror på bio, annars ska jag nog inte göra så mycket förutom att plugga... 
 
Ha det bäst!
 
veckomagasinet anne von porat
2017-09-18 @ 08:31:18
URL: http://veckomagasinet.com

lyckatill

Svar: Tack så mycket! :)
Emelia Jonsson

Mikaela
2017-09-18 @ 09:04:50
URL: http://orsin.blogg.se

Det är alltid bra att börja tidigt med övningskörningen :) Ta några lektioner på körskola också, de vet exakt vad det är man behöver kunna och göra för att klara uppkörningen på första försöket :)

Svar: Det ska jag göra, tack för tipset! :)
Emelia Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

melaslife.blogg.se

Jag är en tjej som går andra året på gymnasiet i Borås. jag skriver om mitt liv och annat.

RSS 2.0