Sista brevet från din älskade

Hej allesamans!
 
Jag sitter just nu med en kopp te i ena handen och en bok i den andra, eller jag gör ju såklart inte det just nu eftersom att jag bloggar. Men ni förstår vad jag menar. Den boken som jag läser just nu heter " Sista brevet från din älskade" av Jojo Mojes. Än så länge tycker jag att boken verkar bra, men jag har inte riktigt kommit in i den än.. Jag ska försöka att läsa klart den under veckan. Jag vill verkligen läsa mer böcker, jag har en kompis som brukar läsa ungefär en bok per vecka. För mig låter det ganska omöjligt, men det är det såklart inte. 
 
Det som har hänt än så länge i boken:
Boken utspelar sig i London på 60-talet. Jennifer Sterling vaknar upp på ett sjukhus och hon minns ingenting. Hon får sakta men säkert tillbaks sitt minne och upptäcker att hon inte är kär i sin man, hon har nämligen en affär med någon som hon inte kommer ihåg vem det är. Hon hittar massa brev från den här mystiska mannen och hon försöker klura ut vem det kan vara. 
 
Som jag skrev så tycker jag faktiskt att den verkar väldigt bra, när man läser baksidan så fastnar man verkligen och man vill läsa klart boken. Mitt enda problem med att läsa böcker är att det tar så himla lång tid. Jag hinner liksom tröttna innan jag ens kommer in i boken. 
 
Nu ska jag nog ta och fortsätta läsa i boken, ha de bäst!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

melaslife.blogg.se

Jag är en tjej som går andra året på gymnasiet i Borås. jag skriver om mitt liv och annat.

RSS 2.0